Sunday, 26 February 2012

Beras Apa Yang Sedap??

Aku bab brand beras ni aku tak taktau sangat sebab laki aku yang beli beras.. Ada beras ni jenis kena air banyak, air sikit, beras wangi, rasa macam pulut2 la.. Banyaklah..

Semalam aku beli beras dengan kawan aku sebab laki dia bawak Lori beras.. So boleh dapat murah sikitlah..

Beras Faizah Emas nama dia.. Aku pun tak perasan laki aku pernah beli ke tak.. Laki aku cakap beras ni ok.. Yeke???

Tapi laki aku pernah beli beras harga sampai 40 lebih?? Mak aii tanjat datin maimon.. Tapi rasa dia macam pulut n melekit sikit.. Tapi yang tak bestnya nak buat nasi goreng tak sedap..

Bagi aku beras semua sama je.. Janji boleh makan cukup.. Korang macam mana pulak??

No comments: